WP_Post Object ( [ID] => 2834 [post_author] => 2 [post_date] => 2023-04-23 05:09:59 [post_date_gmt] => 2023-04-23 05:09:59 [post_content] =>   כל מי שמנהל עסק מסחר אלקטרוני, יודע כמה זה מאתגר למשוך ולשמר לקוחות בשוק תחרותי מאוד. עליכם להציע מוצרים ושירותים העונים על הצרכים והציפיות של הלקוחות שלכם ולשכנע אותם לקנות מכם פריטים בעלי ערך. זה המקום שבו בינה מלאכותית (AI) יכולה לעזור. AI היא טכנולוגיה שיכולה לנתח נתונים, ללמוד מהם ולקבל החלטות או המלצות. בהסתמך על הנתונים שנתקבלו הבינה המלאכותית יכולה למשל לעזור לך לייעל מכירות באתר המסחר האלקטרוני שלך. הבינה המלאכותית יכולה לבצע התאמה אישית להעדפות של הלקוחות הפוטנציאליים שלך, הגדלת סל הקניות ללקוחות בעודם משוטטים באתר ולקדם מכירה צולבת של השירותים/המוצרים הקיימים באתר המכירות שלך. במאמר זה נראה לך כיצד בינה מלאכותית יכולה להגביר את מכירות המסחר האלקטרוני שלך על ידי שימוש בשלוש אסטרטגיות חזקות: - התאמה אישית (Personalization) - מכירה נוספת (Upsell) - ומכירה צולבת (Cross sell) נשתף כמה דוגמאות כיצד החברה שלנו, EOI - Web Like This!, עזרה ללקוחותינו ליישם אסטרטגיות אלו באמצעות פתרונות בחסות הבינה המלאכותית שלנו. אם מצאתם מאמר זה מעניין, נשמח לעזור גם לכם לשפר את אחוזי ההמרה באמצעות AI. צרו קשר לתיאום אפיון

התאמה אישית: איך להתאים את ההצעות שלך לכל לקוח - Personalization?

התאמה אישית היא תהליך של יצירת חוויות מותאמות אישית לכל לקוח, בהתבסס על העדפותיו, התנהגותו, משוב לקוח וגורמים נוספים. התאמה אישית מגבירה ומגדילה שביעות רצון לקוחות, נאמנות ושיעורי המרה. AI יכולה לעזור לך להתאים אישית את ההצעות שלך על ידי שימוש בנתונים ואלגוריתמים כדי להבין טוב יותר את הלקוחות שלך ולחזות את הצרכים והאינטרסים שלהם. לדוגמה, AI יכולה לעזור לך לפלח את קהל הלקוחות שלך על סמך הנתונים הדמוגרפיים שלהם, היסטוריית הרכישות, דפוסי הגלישה, המשוב וגורמים אחרים. בינה מלאכותית יכולה למשל לעזור לך ליצור המלצות דינאמיות מותאמות אישית לצרכים, לתחומי העניין ולתקציב של כל לקוח. אחד מבעלי העסקים להם אנחנו נותנים שירותי פיתוח בתחום האופנה, השתמש בפתרון הבינה המלאכותית שלנו בכדי להתאים אישית את אתר המסחר האלקטרוני שלו ואת הקמפיינים הפרסומיים בניוזלטר שלו למנויי החברה. פתרון הבינה המלאכותית שלנו ניתח את נתוני הלקוחות והתנהגותם כדי ליצור המלצות מוצר מותאמות אישית לכל לקוח וזאת בהתבסס על העדפות הסגנון של הלקוחות, היסטוריית הרכישות ופריטי העגלה שלו. פתרון הבינה המלאכותית שלנו גם עזר לבעל העסק לבצע אופטימיזציה של התזמון והתדירות של הקמפיינים הפרסומיים בדואר האלקטרוני בהתבסס על רמת המעורבות של הגולשים. כתוצאה מכך, בעל העסק ראה עלייה של 25% בשיעורי ההקלקה ועלייה של 15% במכירות.

מכירה נוספת: איך לעודד לקוחות לקנות מוצרים יקרים יותר - Upsell?

מכירה נוספת היא טכניקה המציעה ללקוחות גרסה יקרה יותר או פרימיום של אותו מוצר או שירות שהם מעוניינים בו. מכירה נוספת יכולה לעזור לך להגדיל את ערך ההזמנה וההכנסה הממוצעים שלך. AI יכולה לעזור לך למכור את המוצרים שלך על ידי שימוש בנתונים ואלגוריתמים ומזהה לקוחות שסביר להניח שיתעניינו במוצרים או בשירותים בעלי ערך גבוה יותר. לדוגמה, AI יכולה לעזור לך לנתח את היסטוריית הרכישות של הלקוח, דפוסי הגלישה, המשוב וגורמים אחרים כדי לקבוע את נכונותו לשלם יותר עבור מוצר או שירות טובים יותר. AI יכולה גם לעזור לך להתאים את התקשורת ואת אופן התצוגה שיותאם לגולשים שלך כדי לשכנע את הלקוחות לשדרג את הרכישות שלהם. אחד מבעלי העסקים להם אנחנו נותנים שירותי פיתוח - רשת מלונות, השתמש בפתרון הבינה המלאכותית שלנו כדי למכור את החדרים והחבילות שלהם. פתרון הבינה המלאכותית שלנו ניתח את נתוני הלקוחות והתנהגותם כדי ליצור הצעות מותאמות אישית לכל לקוח על סמך העדפות ההזמנה, מטרת הנסיעה, התקציב והמשוב שלו. פתרון הבינה המלאכותית שלנו גם עזר ללקוח לייעל את התקשורת והתזמון של ההצעות שלו בהתבסס על שלב ההזמנה וההיענות של הלקוח. כתוצאה מכך, הלקוח ראה עלייה של 20% בשדרוג החדרים ועלייה של 10% במכירת חבילות.

מכירה צולבת: איך להציע ללקוחות מוצרים קשורים או משלימים - Cross Sell?

מכירה צולבת היא הטכניקה להציע ללקוחות מוצרים או שירותים קשורים או משלימים המשפרים את הרכישה המקורית שלהם. מכירה צולבת  מגדילה את ערך סל הקניות ויכולה לעזור בשימור של הלקוח לטווח רחוק. בינה מלאכותית יכולה לקדם מכירות צולבות של המוצרים שלך על ידי שימוש בנתונים ואלגוריתמים כדי לזהות לקוחות שסביר להניח שיתעניינו במוצרים או בשירותים נוספים. לדוגמה, בינה מלאכותית יכולה לעזור לך לנתח את היסטוריית הרכישות של הלקוח, דפוסי הגלישה וגורמים אחרים כדי לקבוע מה הצרכים של הלקוח ולהבין אילו מוצרים או שירותים קשורים או משלימים ניתן להציע ללקוח. AI יכולה  להציג את ההצעות ללקוח בצורה מיטבית ורלוונטית כך שיופיעו בזמן המתאים בשלב הגלישה, יגבירו את היענות הלקוח להצעות ובהכרח יגדילו את סל הקניות. אחד מבעלי העסקים להם אנחנו נותנים שירותי פיתוח - קמעונאי רהיטים בעל חנות מסחר אלקטרונית, השתמש בפתרון הבינה המלאכותית שלנו כדי לבצע מכירות צולבות למוצרים שלהם. פתרון הבינה המלאכותית שלנו ניתח את נתוני הלקוחות והתנהגותם כדי ליצור המלצות מוצר מותאמות אישית לכל לקוח בהתבסס על העדפות הסגנון שלו, היסטוריית הרכישות ופריטי העגלה שלו. פתרון הבינה המלאכותית שלנו גם עזר ללקוח לייעל את המיקום והתזמון של ההמלצות שלו בהתבסס על שלב הגלישה ורמת המעורבות של הלקוח. כתוצאה מכך, הלקוח ראה עלייה של 30% בהמרות צולבות ועלייה של 15% ברכישות חוזרות. [caption id="attachment_2844" align="aligncenter" width="300"]איך בינה מלאכותית יכולה להגביר מכירות באתר המסחר האלקטרוני שלך איך בינה מלאכותית יכולה להגביר מכירות באתר המסחר האלקטרוני שלך?[/caption]

לסיכום

באמצעות הטמעת מערכת הבינה המלאכותית שלנו תוכלו להגדיל מכירות באתר המסחר האלקטרוני שלכם. תוכלו ליצור התאמה אישית ללקוחות, להעשיר את חווית הגלישה לכל לקוח בהתאמה לצרכיו ולתחומי העניין שלו, ולעזור לכל משתמש למצוא את סל המוצרים הנכון ביותר עבורו במינימום מאמץ מצדכם ומצידו באופן יעיל טכנולוגי ומזמין. נשמח לעזור גם לכם לשפר את אחוזי ההמרה באמצעות מערכת הבינה המלאכותית שלנו AI. צרו קשר לתיאום אפיון [post_title] => איך בינה מלאכותית יכולה להגביר מכירות באתר המסחר האלקטרוני שלך? [post_excerpt] => . [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => open [post_password] => [post_name] => how-ai-can-boost-your-e-commerce-sales-personalization-upselling-and-cross-selling [to_ping] => [pinged] => https://www.eoi.co.il/contacts/ [post_modified] => 2023-04-24 08:27:08 [post_modified_gmt] => 2023-04-24 08:27:08 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://www.eoi.co.il/%d7%9c%d7%9c%d7%90-%d7%a7%d7%98%d7%92%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%94/how-ai-can-boost-your-e-commerce-sales-personalization-upselling-and-cross-selling/ [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw )

איך בינה מלאכותית יכולה להגביר מכירות באתר המסחר האלקטרוני שלך?

 

כל מי שמנהל עסק מסחר אלקטרוני, יודע כמה זה מאתגר למשוך ולשמר לקוחות בשוק תחרותי מאוד.
עליכם להציע מוצרים ושירותים העונים על הצרכים והציפיות של הלקוחות שלכם ולשכנע אותם לקנות מכם פריטים בעלי ערך.

זה המקום שבו בינה מלאכותית (AI) יכולה לעזור.
AI היא טכנולוגיה שיכולה לנתח נתונים, ללמוד מהם ולקבל החלטות או המלצות.
בהסתמך על הנתונים שנתקבלו הבינה המלאכותית יכולה למשל לעזור לך לייעל מכירות באתר המסחר האלקטרוני שלך.
הבינה המלאכותית יכולה לבצע התאמה אישית להעדפות של הלקוחות הפוטנציאליים שלך, הגדלת סל הקניות ללקוחות בעודם משוטטים באתר ולקדם מכירה צולבת של השירותים/המוצרים הקיימים באתר המכירות שלך.

במאמר זה נראה לך כיצד בינה מלאכותית יכולה להגביר את מכירות המסחר האלקטרוני שלך על ידי שימוש בשלוש אסטרטגיות חזקות:
– התאמה אישית (Personalization)
– מכירה נוספת (Upsell)
– ומכירה צולבת (Cross sell)
נשתף כמה דוגמאות כיצד החברה שלנו, EOI – Web Like This!, עזרה ללקוחותינו ליישם אסטרטגיות אלו באמצעות פתרונות בחסות הבינה המלאכותית שלנו.

אם מצאתם מאמר זה מעניין,

נשמח לעזור גם לכם לשפר את אחוזי ההמרה באמצעות AI. צרו קשר לתיאום אפיון

התאמה אישית: איך להתאים את ההצעות שלך לכל לקוח – Personalization?

התאמה אישית היא תהליך של יצירת חוויות מותאמות אישית לכל לקוח, בהתבסס על העדפותיו, התנהגותו, משוב לקוח וגורמים נוספים. התאמה אישית מגבירה ומגדילה שביעות רצון לקוחות, נאמנות ושיעורי המרה.

AI יכולה לעזור לך להתאים אישית את ההצעות שלך על ידי שימוש בנתונים ואלגוריתמים כדי להבין טוב יותר את הלקוחות שלך ולחזות את הצרכים והאינטרסים שלהם. לדוגמה, AI יכולה לעזור לך לפלח את קהל הלקוחות שלך על סמך הנתונים הדמוגרפיים שלהם, היסטוריית הרכישות, דפוסי הגלישה, המשוב וגורמים אחרים.
בינה מלאכותית יכולה למשל לעזור לך ליצור המלצות דינאמיות מותאמות אישית לצרכים, לתחומי העניין ולתקציב של כל לקוח.

אחד מבעלי העסקים להם אנחנו נותנים שירותי פיתוח בתחום האופנה, השתמש בפתרון הבינה המלאכותית שלנו בכדי להתאים אישית את אתר המסחר האלקטרוני שלו ואת הקמפיינים הפרסומיים בניוזלטר שלו למנויי החברה.
פתרון הבינה המלאכותית שלנו ניתח את נתוני הלקוחות והתנהגותם כדי ליצור המלצות מוצר מותאמות אישית לכל לקוח וזאת בהתבסס על העדפות הסגנון של הלקוחות, היסטוריית הרכישות ופריטי העגלה שלו.
פתרון הבינה המלאכותית שלנו גם עזר לבעל העסק לבצע אופטימיזציה של התזמון והתדירות של הקמפיינים הפרסומיים בדואר האלקטרוני בהתבסס על רמת המעורבות של הגולשים. כתוצאה מכך, בעל העסק ראה עלייה של 25% בשיעורי ההקלקה ועלייה של 15% במכירות.

מכירה נוספת: איך לעודד לקוחות לקנות מוצרים יקרים יותר – Upsell?

מכירה נוספת היא טכניקה המציעה ללקוחות גרסה יקרה יותר או פרימיום של אותו מוצר או שירות שהם מעוניינים בו. מכירה נוספת יכולה לעזור לך להגדיל את ערך ההזמנה וההכנסה הממוצעים שלך.

AI יכולה לעזור לך למכור את המוצרים שלך על ידי שימוש בנתונים ואלגוריתמים ומזהה לקוחות שסביר להניח שיתעניינו במוצרים או בשירותים בעלי ערך גבוה יותר. לדוגמה, AI יכולה לעזור לך לנתח את היסטוריית הרכישות של הלקוח, דפוסי הגלישה, המשוב וגורמים אחרים כדי לקבוע את נכונותו לשלם יותר עבור מוצר או שירות טובים יותר. AI יכולה גם לעזור לך להתאים את התקשורת ואת אופן התצוגה שיותאם לגולשים שלך כדי לשכנע את הלקוחות לשדרג את הרכישות שלהם.

אחד מבעלי העסקים להם אנחנו נותנים שירותי פיתוח – רשת מלונות, השתמש בפתרון הבינה המלאכותית שלנו כדי למכור את החדרים והחבילות שלהם. פתרון הבינה המלאכותית שלנו ניתח את נתוני הלקוחות והתנהגותם כדי ליצור הצעות מותאמות אישית לכל לקוח על סמך העדפות ההזמנה, מטרת הנסיעה, התקציב והמשוב שלו.
פתרון הבינה המלאכותית שלנו גם עזר ללקוח לייעל את התקשורת והתזמון של ההצעות שלו בהתבסס על שלב ההזמנה וההיענות של הלקוח. כתוצאה מכך, הלקוח ראה עלייה של 20% בשדרוג החדרים ועלייה של 10% במכירת חבילות.

מכירה צולבת: איך להציע ללקוחות מוצרים קשורים או משלימים – Cross Sell?

מכירה צולבת היא הטכניקה להציע ללקוחות מוצרים או שירותים קשורים או משלימים המשפרים את הרכישה המקורית שלהם. מכירה צולבת  מגדילה את ערך סל הקניות ויכולה לעזור בשימור של הלקוח לטווח רחוק.

בינה מלאכותית יכולה לקדם מכירות צולבות של המוצרים שלך על ידי שימוש בנתונים ואלגוריתמים כדי לזהות לקוחות שסביר להניח שיתעניינו במוצרים או בשירותים נוספים. לדוגמה, בינה מלאכותית יכולה לעזור לך לנתח את היסטוריית הרכישות של הלקוח, דפוסי הגלישה וגורמים אחרים כדי לקבוע מה הצרכים של הלקוח ולהבין אילו מוצרים או שירותים קשורים או משלימים ניתן להציע ללקוח.
AI יכולה  להציג את ההצעות ללקוח בצורה מיטבית ורלוונטית כך שיופיעו בזמן המתאים בשלב הגלישה, יגבירו את היענות הלקוח להצעות ובהכרח יגדילו את סל הקניות.

אחד מבעלי העסקים להם אנחנו נותנים שירותי פיתוח – קמעונאי רהיטים בעל חנות מסחר אלקטרונית, השתמש בפתרון הבינה המלאכותית שלנו כדי לבצע מכירות צולבות למוצרים שלהם.
פתרון הבינה המלאכותית שלנו ניתח את נתוני הלקוחות והתנהגותם כדי ליצור המלצות מוצר מותאמות אישית לכל לקוח בהתבסס על העדפות הסגנון שלו, היסטוריית הרכישות ופריטי העגלה שלו. פתרון הבינה המלאכותית שלנו גם עזר ללקוח לייעל את המיקום והתזמון של ההמלצות שלו בהתבסס על שלב הגלישה ורמת המעורבות של הלקוח. כתוצאה מכך, הלקוח ראה עלייה של 30% בהמרות צולבות ועלייה של 15% ברכישות חוזרות.

איך בינה מלאכותית יכולה להגביר מכירות באתר המסחר האלקטרוני שלך

איך בינה מלאכותית יכולה להגביר מכירות באתר המסחר האלקטרוני שלך?

לסיכום

באמצעות הטמעת מערכת הבינה המלאכותית שלנו תוכלו להגדיל מכירות באתר המסחר האלקטרוני שלכם.
תוכלו ליצור התאמה אישית ללקוחות, להעשיר את חווית הגלישה לכל לקוח בהתאמה לצרכיו ולתחומי העניין שלו, ולעזור לכל משתמש למצוא את סל המוצרים הנכון ביותר עבורו במינימום מאמץ מצדכם ומצידו באופן יעיל טכנולוגי ומזמין.

נשמח לעזור גם לכם לשפר את אחוזי ההמרה באמצעות מערכת הבינה המלאכותית שלנו AI. צרו קשר לתיאום אפיון


אודות מחבר המאמר

איתמר אורן ישראלי, הוא מרצה להקמה ותפעול של אתרי מסחר אלקטרוני, ומנכ״ל EOI - Web Like This! משנת 2006.


תפריט נגישות